• وبسایت و اپلیکیشن هفهشتاد طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین جرائم اینترنتی و قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می کند.
• خدمات و محتوای ارائه شده توسط هفهشتاد جهت استفاده در این اپلیکیشن و وب سایت تولید شده و هر گونه سوء استفاده از اطلاعات، عکسها، نقشهها، طرحها، لوگو و… از این وبسایت پیگرد قانونی دارد و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازهی سوء استفاده از مطالب هفهشتاد را ندارد. ذکر مطالب این وبسایت تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی هفهشتاد و لینک مطلب ذکر شده در اینترنت، مجاز است و در رسانههای کاغذی، فقط با کسب اجازهی کتبی از مسئولان وبسایت ممکن خواهد بود.
• اطلاعات شخصی کاربران در وبسایت و اپلیکیشن هفهشتاد کاملاً محرمانه میباشد ، مراجع ذیصلاح تنها در صورت بروز موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت. بنابراین جهت حفظ حریم اطلاعات شخصی سایر کاربران، کاربر باید تعهد نماید تا عامل تلاش جهت هک کردن هر گونه اطلاعات موجود در سایت نبوده و هیچگونه معاونت یا مشارکتی با اشخاص حقیقی یا حقوقی در این امر نداشته باشد. ضمناً کاربر تعهد مینماید که هر گونه اطلاع از توسل به هک کردن اطلاعات توسط شخص یا موسسه دیگر را در اسرع وقت به مدیریت هفهشتاد اطلاع دهد
• کاربران تعهد مینمایند که اطلاعات خود را هنگام ثبتنام و رزرو به صورت صحیح در اپلیکیشن وارد نماید و همچنین هرگونه تغییر در مشخصات فردی خود را در اسرع وقت در هفهشتاد اصلاح نماید در غیر این صورت مسئولیت عواقب بعدی این عمل بر عهدهی کاربر خواهد بود.
• هفهشتاد به فروش اینترنتی بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس میپردازد و در قبال شرایط اضطراری (بدی آب و هوا، بلایای طبیعی و غیره)، کنسلی، تاخیر یا تعجیل ساعت حرکت و یا اعلام ورشکستگی کلیه ی ایرلاینهای داخلی و خارجی، شرکتهای ریلی و اتوبوسرانی مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت و کلیه مسولیت ها بر عهدهی شرکتهای مجری می باشد.
• هفهشتاد در قبال شرایط و مقررات ارائه خدمات توسط تامین کنندگان اصلی اعم از ایرلاین، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکتهای ریلی، شرکتهای اتوبوسرانی، هتل، اقامتگاه، تامین کننده تور و شرایط استفاده یا استرداد محصول، کنسلی، تاخیر یا تعجیل پرواز یا حرکت، جرائم و غیره مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت. همچنین، تمامی اطلاعات لازم برای خرید به کاربران نمایش داده می شود و اقدام کاربر به خرید و ثبت رزرو به منزله آگاهی وی از تمامی این شرایط و پذیرش آنها می باشد.
• هفهشتاد در محدوده قوانین و مقررات تامین کنندگان اصلی، مراجع قانونی از جمله سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان گردشگری و میراث فرهنگی و ستاد ملی کرونا، قادر به ارائه خدمات به کاربر می باشد و در خصوص استفاده از کلیه خدمات از جمله بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس یا رزرو هتل و اقامتگاه، مقررات و شرایط اعلامی در سایت و مقرر شده از سوی تامین کنندگان اصلی و مراجع قانونی در خصوص طرفین این قرارداد لازم الاجرا می باشد.
• اطلاعات مربوط به هتلهایی که در سایت و اپلیکیشن هفهشتاد منتشر شدهاند، توسط هتلها ارسال میشود و در وبسایت نمایش داده میشوند. مسافر متعهد به مطالعه این شرایط میباشد و در صورت نیاز میتواند از پشتیبانی هفهشتاد راهنمایی دریافت کند. این اطلاعات شامل قیمت، امکانات، ظرفیت اتاقها و ... میباشد و هتلها مسئول صحت آنها هستند. هفهشتاد تلاش میکند تا این اطلاعات را به بهترین شکل ممکن ارائه و بهروزرسانی کند. با این حال، به دلیل تغییر شرایط، ممکن است این اطلاعات تغییرکنند.
- امکان کنسلی و مقدار جریمه کنسلی در هر بسته خریداری شده متفاوت است و با توجه به شرایط هر هتل به هنگام خرید به مسافر نمایش داده می شود.
- مسافر موظف است شرایط کنسلی هر بسته را به صورت موردی چک کرده و با خرید هر هتل شرایط مربوط به آن را بپذیرد.
- در صورت تحویل اتاق دیرتر از موعد مقرر توسط هتل، مسافران معمولا قادر به دریافت مبلغی به عنوان جبران تأخیر تحویل اتاق نیستند و این امر به عهده هتل میباشد. بنابراین، بهتر است مسافران قبل از رزرو، قوانین هتل را با دقت مطالعه نمایند.
- رزرو هتل فقط شامل رزرو اتاق به تعداد افراد و شب های درخواست شده است و شامل خدمات اضافی مانند حمل و نقل فرودگاهی، حمل و نقل بین شهری، راهنما، تعیین طبقه، پارکینگ و یا اجاره خودرو نمیشود. همچنین، هزینه مینی بار و صندوق امانات در بسیاری از هتلها به عهده مسافر است و در صورت بروز خسارت به هتل توسط مسافر، کلیه هزینهها از ایشان دریافت خواهد شد.
- زمان ورود مهمان به هتل (Check In) عموماً ساعت ۱۴:۰۰ می باشد. در صورت خروج از هتل قبل از موعد تعیین شده در واچر، هزینهای به عنوان جبران عدم استفاده از اتاق به مهمان بازگشت داده نخواهد شد.
- در صورتی که مسافر درخواست های خاصی از جمله درخواست اتاق با دو تخت یک نفره، یا درخواست اتاق دارای امکانات دخانیات، ورود زودتر یا دیرتر از موعد مشخص شده داشته باشد، هفهشتاد این درخواست ها را به هتل اطلاع می دهد. تأیید نهایی در این خصوص با هتل می باشد و هفهشتاد هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد. در صورتی که درخواست های مذکور نیاز به پرداخت هزینه داشته باشد، مسافر ملزم به پرداخت هزینه مربوطه به هتل خواهد بود
- در رزرو اتاق های سه تخته، باید به شرایط و ویژگیهای هر هتل توجه شود. ممکن است برخی از اتاقهای سه تخته شامل یک تخت اضافی باشند و یا به صورت کاملاً سه نفره باشند. لذا لازم است از اتاقی استفاده کنید که در نام اتاق عبارت
تریپل
یااکسترا بد/تخت اضافه
ذکر شده باشد. در غیر این صورت، هزینه پذیرش و خدمات مربوط به نفر سوم، مستقیماً در هتل از مسافران دریافت خواهد شد. علاوه بر این، ممکن است اندازه و فضای اتاق سه تخته با اتاق دو تخته یکسان باشد، ولی انتخاب اتاق مورد نظر بستگی به ظرفیت و شرایط هتل در زمان تحویل اتاق دارد. در این رابطه، هفهشتاد هیچگونه مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت. - رزرو تخت برای کودک زیر 6 سال، مطابق با شرایط رزرو برای بزرگسالان انجام می شود و مسافر می بایست این مورد را مدنظر قرار دهد.درصورت عدم رعایت شرایط، هزینه نفر اضافه مستقیما توسط مسافر در هتل پرداخت می شود و هفهشتاد هیچ مسئولیتی در این موضوع نخواهد داشت.
- لازم به ذکر است که طبق قوانین اکثر هتلها، افرادی که بالای ۶ سال هستند به عنوان بزرگسال در نظر گرفته میشوند و شرایط رزرو اتاق برای آنها متفاوت است. لذا مسافران میبایست در هنگام خرید برای کودکانی که بیش از ۶ سال سن دارند، به این موضوع توجه داشته باشند. در صورتی که این موضوع رعایت نشود، هتل ممکن است از ورود افراد بیش از ظرفیت رزرو شده، منع بعمل آورد. لازم به ذکر است که هفهشتاد هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
- در صورتیکه هتل امکان پذیرش مهمان با واچر معتبر را نداشته باشد، مهمان می بایست با واحد پشتیبانی شبانه روزی هفهشتاد با شماره 4780 - ۰۲۱ تماس گرفته و مشکل را گزارش دهد. در صورت عدم پذیرش مهمان توسط هتل منتخب، هتل مناسب دیگری مشابه هتل منتخب مهمان که از طرف تامین کننده پیشنهاد شده است برای مهمان جایگزین میشود. در صورت عدم پذیرش هتل پیشنهادی توسط مهمان، مبلغ اخذ شده بابت آن رزرو، به مهمان استرداد خواهد شد و هفهشتاد دیگر هیچ مسئولیتی در قبال آن رزرو ندارد
- برای ورود به هتل، مسافر باید واچر رزرو را به همراه مدارک شناسایی(کارت ملی و شناسنامه) خود به مسئول پذیرش هتل نشان دهد. بهتر است مسافر قبل از سفر مدارک شناسایی(کارت ملی و شناسنامه) خود را بررسی کرده و مطمئن شود که آنها به روز هستند و با نام و نام خانوادگی ثبت شده در رزرو هماهنگی دارند.
- مسافر با انجام رزرو از سوی مسافر و تایید آن از سوی هتل، مقررات مربوط به هتل منتخب و همچنین قوانین مربوط به فسخ رزرو از سوی هتل را به صورت همزمان پذیرفته است. به عبارت دیگر مسافر با آگاهی و اطلاع کافی از مقررات هفهشتاد و هتل، نسبت به رزرو اقدام نموده است. در قراردادهای آنلاین طبق قانون تجارت الکترونیک امضای مسافر به صورت الکترونیک انجام میشود.
- مهمانان ایرانی برای پذیرش در هتل باید اصل شناسنامه، اصل پاسپورت یا اصل کارت ملی خود را بههمراه داشته باشند. کارتهای ارگانی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و... مورد قبول نیست.
- مهمانان خارجی برای پذیرش در هتل باید اصل پاسپورت (با ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا) را بههمراه داشته باشند
- در پذیرش زوجهای ایرانی، حتما یکی از زوجین باید شناسنامه بههمراه داشته باشد. پذیرش نفر دوم با کارت ملی یا پاسپورت هم امکانپذیر است.
- صیغهنامه باید بهصورت دفترچهای باشد و مهر برجسته قوه قضاییه را داشته باشد. مهر دفترخانه محل عقد بهتنهایی مورد قبول نیست.
- در صورت ارائه صیغهنامه، خانم حتما باید شناسنامه خود را با توضیحات طلاق یا فوت در صفحه دوم بههمراه داشته باشد. در غیر این صورت فقط با توضیحات و مجوز پدر خانم در صیغهنامه اتاق به زوج تحویل خواهد شد. برای آقا وجود شناسنامه الزامی نیست و کارت ملی یا پاسپورت هم موردقبول است
- طبق قوانین هتل، اگر مدارک شناسایی مسافران نقص داشته باشد یا هویت آنها برای هتل قابل احراز نباشد، امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه رزرو به مسافر برنمیگردد.
- امکان برگزاری جلسات در اتاقها و سوییتها وجود ندارد. اگر میخواهید مراسم خاصی را در هتل برگزار کنید باید به واحد فروش و بازاریابی هتل مراجعه کنید.
- همه مهمانان باید شئونات اسلامی و قوانین داخلی هتل را رعایت کنند.
- اگر مهمان خسارتی به اموال هتل وارد کند، برآورد هزینه آن بهعهده هتل است و مهمان باید هزینه کارشناسیشده را پرداخت کند. هفهشتاد در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارد و مسافر برای جبران خسارت باید شخصا اقدام کند.
- زمان پذیرش مهمان در هتل عموما ساعت 14 می باشد.
- اگر در فاصله ساعت 8 تا 14 به هتل (قبل از ساعت تعیینشده) مراجعه نمایید و تمایل به اقامت داشته باشید باید نیم شارژ ورود یعنی50 درصد هزینه یک شب(بصورت معمول) را بپردازید.این هزینه ممکن است طبق قوانین هتل ها متفاوت باشد. ورود قبل از ساعت 8 صبح هم یک شارژ کامل (هزینه یک شب اقامت) محاسبه میشود.
- زمان تحویل اتاق و پایان اقامت، ساعت 12 ظهر می باشد.
- اگر پس از ساعت 12 بخواهید اقامتتان را تا ساعت 18 تمدید نمایید باید نیم شارژ خروج یعنی 50 درصد هزینه یک شب(بصورت معمول) را بپردازید. این هزینه ممکن است طبق قوانین هتل ها متفاوت باشد.خروج بعد از ساعت 18 هم یک شارژ کامل (هزینه یک شب اقامت) محاسبه میشود.
- استرداد آنلاین هتل فقط در صورتی امکانپذیر است که استرداد توسط مسافر تا قبل از ورود به هتل و تحویل اتاق انجام شود و طبق قوانین هتل، کنسلی امکان پذیر باشد. اگر از تاریخ ورود مسافر به هتل گذشته باشد، دیگر امکان استرداد وجود ندارد.
- قوانین استرداد هر هتل هنگام رزرو بر روی وبسایت هفهشتاد قابل مشاهده است و استرداد براساس آن قوانین انجام میشود. این قوانین توسط هتل یا تامین کننده مشخص شده است.
- قوانین استرداد مسافران خارجی با ایرانی تفاوتی ندارد.
- پس از استرداد، مبلغ استرداد پس از کسر جریمه کنسلی و کارمزد بانکی به حساب کاربر عودت داده می شود.
- مبلغ استرداد، حداکثر ظرف 72 ساعت به حساب شما برمیگردد.
- وجه استرداد به حسابی واریز میشود که هنگام رزرو هتل، پرداخت را از آن انجام شده باشد.
- در وبسایت یا اپلیکیشن هفهشتاد فقط استرداد هتلهایی پذیرفته میشود که رزرو آنها از طریق وبسایت یا اپلیکیشن هفهشتاد انجام شده باشد.
- فرایند استرداد برگشتپذیر نیست و اقامت کنسل شده، دیگر امکان رزرو مجدد را ندارد و در صورت تمایل به رزرو مجدد باید از ابتدا خرید را انجام دهید.
- توجه داشته باشید که در صورت استرداد آنلاین، تمامی اتاقهای سفر مربوطه کنسل خواهد شد.
- قوانین استرداد هر هتل براساس قوانین سازمان میراث فرهنگی وضع شده است. قوانین استرداد هر کدام را میتوانید هنگام رزرو و در بخش «قوانین استرداد» آن هتل را هنگام فرایند رزرو مطالعه بفرمائید.