معرفی معروف ترین هتل های شیراز

شیراز یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران است که جاذبه‌های گردشگری زیادی را در دل خود جا داده است. معمولا معروف‌ترین هتل های شیراز در کنار جاهای دیدنی، بناهای تاریخی، فرهنگی و هنری و همچنین جاذبه‌های طبیعت گردی احداث شده‌اند که برای تمامی افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند انتخاب خوبی برای اقامت باشند. در این مقاله می‌خواهیم بهترین هتل های شیراز را به طور کامل برای شما معرفی کنیم پس اگر شما نیز قصد سفر به شیراز دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانیم: آشنایی با بهترین زمان سفر به شیراز

بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران:

معرفی معروف‌ترین هتل های 5 ستاره شیراز

هتل های شیراز بر اساس کیفیت خدمات در رتبه‌های مختلفی قرار دارند. هتل‌های 5 ستاره شیراز از نظر تمامی خدمات رفاهی اعم از رستوران، فاصله با مکان‌ها و بناهای گردشگری، راحتی اتاق‌ها و خدمات پرسنل، استخر و سونا و… در بهترین حالت طراحی شده‌اند. شما با شناخت هر کدام از این هتل‌ها و بررسی ویژگی‌های آن‌ها می‌توانید بر اساس شرایط و سلیقه خود هتل مورد نظر را انتخاب کنید. در ادامه به طور کامل با هتل‌های 5 ستاره شیراز آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانیم: 10 تا از بهترین رستوران های شیراز که باید حتما بری…

هتل بزرگ شیراز، پرطرفدارترین هتل 5 ستاره شیراز

هتل بزرگ شیراز
معرفی هتل بزرگ شیراز

حتی اگر تا به حال شیراز سفر نکرده باشید احتمالا اسم هتل بزرگ شیراز را شنیده‌اید. این هتل با داشتن معماری بسیار زیبا و دل‌فریب، فاصله بسیار کمی با دروازه قرآن و امکانات رفاهی بی‌نظیری دارد. مسافران هنگام اقامت در این هتل می‌توانند از امکاناتی نظیر استخر، رستوران گردان، خدمات حمل‌و‌نقل، اتاق‌های لوکس و مدرن و همچنین انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی بهره‌مند شود.

این هتل دارای 2 سالن ورزشی مجرا برای خانم‌ها وآقایان است. در این سالن‌های ورزش به خدماتی چون استخر، سونا و جکوزی و همچنین لوازم ورزشی مخصوص بدنسازی دسترسی دارید.

یکی از مشهورترین خدماتی که هتل بزرگ شیراز به مسافران ارائه می‌دهد رستوران گردان آن است. این رستوران در بالاترین طبقه هتل قرار گرفته‌است و با زاویه 360 درجه به آرامی می‌چرخد و شما می‌توانید غذای خود را در حال تماشای شهر میل کنید. ویژگی‌های این هتل را می‌توان به صورت خلاصه به شرح زیر بیان کرد:

  • داشتن سالن ورزشی مجهز و حرفه‌ای
  • حضور آشپزها و سر آشپزهای حرفه‌ای برای طبخ غذا
  • طراحی ویژه رستوران گردان
  • داشتن پارکینگ طبقاتی
  • فاصله بسیار کم از بناهای گردشگری

بیشتر بخوانیم: بهترین هتل های مشهد از نظر امکانات

هتل چمران، یکی از بهترین هتل های شیراز

معرفی هتل چمران شیراز
معرفی هتل چمران شیراز

اگر بلیط خود برای شیراز را از سایت 780 رزرو کرده‌اید و به دنبال یک هتل خوب برای اقامت می‌گردید، ما هتل چمران به شما پیشنهاد می‌کنیم. هتل چمران از دیگر هتل های شیراز است که دارای امکانات بسیار پیشرفته است و خدمات رفاهی بی‌نظیری را برای راحتی حال مسافران می‌کند.

 این هتل واقع در بلوار چمران شیراز است و دسترسی بسیار خوب و نزدیکی به سعدیه و حافظیه دارد. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به استخر، سالن ماساژ، چشم‌انداز عالی و همچنین غذاهای بسیار خوش‌طعم آن اشاره کرد.

این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس و مجهز است. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که اتاق‌های بالایی هتل را رزرو کنید زیرا چشم انداز باشکوه آن می‌تواند لذت یک سفر خوب را تا ابد در ذهن شما ثبت کند. اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی مانند یخچال، میز تحریر، سیستم گرمایش و سرمایش حرفه‌ای، تهویه هوا و همچنین اینترنت پر سرعت است. هتل چمران شیراز به طور خلاصه دارای امکانات زیر است:

  • پارکینگ‌های طبقاتی
  • پرسنل آموزش دیده و مجرب
  • برخورداری از گیم‌نت و اینترنت پرسرعت
  • خشک‌شویی
  • آتلیه عکاسی
  • کافی شاپ

بیشتر بخوانیم: بهترین هتل های میدان تکسیم استانبول 

هتل زندیه، جدیدترین هتل سنتی شیراز

هتل زندیه شیراز
هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز یکی از جدیدترین هتل‌های ساخته شده در شیراز است که در حد فاصل زمان کمی تبدیل به یکی از پرطرفدارترین هتل های شیراز شده است. یکی از دلایل محبوبیت این هتل معماری سنتی و اصیل ایرانی آن است و همین امر توجه توریست‌های خارجی را نیز به این هتل جلب می‌کند. این هتل دارای سالن‌های ورزشی مجهز، استخر و همچنین ویتامین‌سرا است.

یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل که سبب تمایز آن با سایر هتل‌ها می‌شود بازارچه سنتی و گالری صنایع دستی آن است و مسافران می‌توانند ساعت‌ها در میان زیبایی‌های بیکران محصولات سنتی و صنایع دستی ایران گشت‌وگذار کنند. ویژگی‌های هتل سنتی زندیه شیراز را می‌توان به این صورت خلاصه کرد:

  • داشتن سالن نمایش و کنفرانس
  • امکانات حمل و نقل راحت در سطح شهر
  • داشتن استخر و جکوزی
  • پارکینگ طبقاتی و رایگان
  • ارائه سوئیت‌های مخصوص ماه عسل و خانواده

هتل پرسپولیس، هتلی در قلب شیراز

هتل پرسپولیس شیراز
هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره و مطرح در شهر شیراز است. این هتل به دلیل لوکیشن عالی تقریبا در فاصله نزدیکی از تمام بناهای گردشگری قرار دارد. یکی از دلایل محبوبیت این هتل در میان مسافران رستوران و غذاهای بی‌نظیر آن است که توسط حرفه‌ای ترین سرآشپزان تهیه و طبخ می‌شود به طوری که شما پس از سرو غذا هرگز طعم و مزه بی‌نظیر آن را فراموش نخواهید کرد.

 این هتل علاوه بر رستوران دارای یک کافی شاپ زیبا و دنج است که تمام ساعت شبانه‌روز آماده ارائه خدماتی نظیر نوشیدنی گرم و سرد، کیک و میان وعده است و شما می‌توانید شب‌ها را در این کافی شاپ به گپ‌وگفت‌های طولانی با دوستان بپردازید. امکانات هتل پرسپولیس شیراز به شرح زیر است:

  • داشتن استخر و جکوزی
  • کافی شاپ شبانه روزی
  • نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری
  • سالن بیلیارد

هتل هما شیراز، از دیگر هتل های شیراز با 5 ستاره طلایی

هتل هما شیراز
هتل هما شیراز

هتل هما یکی از بزرگ‌ترین هتل های شیراز است و دارای 212 اتاق به همراه 22 سوئیت لاکچری با کامل‌تربن امکانات رفاهی است. هتل همای شیراز با داشتن چشم‌انداز باغ‌های پر از گل و کوه‌های مرتفع می‌تواند یک سفر به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان بیاورد.

این هتل در جنب بوستان آزادی شیراز واقع شده است و فاصله بسیار مناسبی تا مراکز گردشی و تفریحی این شهر دارد. اتاق‌های این هتل دارای امکانات رفاهی نظیر حمام، دستشویی، یخچال، تلویزیون و اینترنت است. همچنین منوی غذای این رستوران دارای تنوع بسیار بالایی از انواع غذاهای ایرانی و خارجی است. انتخاب هتل هما برای اقامت‌های کوتاه و طولانی مدت توسط مسافران به صورت مکرر توصیه شده است.

ویژگی‌های یک هتل خوب در شیراز چیست؟

 بعد از این که بلیط خود را از سایت هف هشتاد رزرو کردید بهتر است کمی در ارتباط با هتلی که می‌خواهید در آن اقامت داشته باشید نیز تحقیق کنید. یک هتل خوب باید یک سری ویژگی‌ها و فاکتورهای لازم را داشته باشد تا شما بتوانید یک اقامت لذت‌بخش و آرام داشته باشد. در ادامه به طور خلاصه ویژگی‌هایی که برای انتخاب یک هتل خوب در شیراز به آن نیاز دارید را برای شما بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانیم: بهترین هتل های اصفهان از نظر مسافران

امکانات اتاق‌ های هتل

اولین موردی که باید هنگام رزرو هتل در شیراز به آن توجه کنید امکانات رفاهی اتاق و سوئیت هتل است. هر اتاق خوب باید دارای یک حمام و دستشویی مجزا باشد و اقلام ضروری مانند تخت‌خواب، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، فرش و همچنین امکاناتی نظیر گرمایش و سرمایش است.

برخورد پرسنل، یکی از نکات مهم برای انتخاب هتل در شیراز

هر هتلی باید حتما دارای پرسنل مجرب و حرفه‌ای باشد تا بتوانند شما را برای اقامت هر چه بهتر در آنجا راهنمایی کند زیرا شما هنگامی که وارد یک محیط جدید برای اقامت می‌شوید احتیاج دارید که راجب جزئیات مکان مانند پارکینگ، شماره اتاق، ساعت سرو غذا، شرایط پرداخت و…راهنمایی کافی را دریافت کنید.

دسترسی به اماکن تفریحی و سیاحتی

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات در هنگام انتخاب هتل، محل قرار گیری آن است. معمولا هتل‌هایی که در مرکز شهر هستند گزینه خوب و مناسبی برای انتخاب اقامتگاه موقت محسوب می‌شوند زیرا آن‌ها از فاصله مناسبی تا مراکز تفریحی داشته و شما درگیر مشکلاتی از قبیل ترافیک و سختی پیدا کردن راه در مسیر برگشت به هتل نمی‌شوید.

بهترین هتل ها در شیراز با امکانات رفاهی عالی!

به طور کلی نه تنها هتل های شیراز بلکه تمامی هتل‌های بنا شده در جهان از یک سری چارچوب‌های کلی پیروی می‌کنند و بر اساس آن‌ها رتبه بندی می‌شوند. هتل‌های 5 ستاره شیراز از لحاظ تمامی امکانات رفاهی برای اقامت کوتاه و طولانی مدت بسیار عالی هستند و شما می‌توانید با انتخاب هر کدام از آنها خاطره یک سفر دلچسب را تا ابد در ذهن خود حک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا